עוז זהבי רץ עם העדר

רץ עם העדר

עוז זהבי

מילים ולחן: עוז זהבי עיבוד והפקה מוזיקלית: ניב כהן
4/5

עוז זהבי הפך את קיטורי הסלון בסוף השבוע לשיר מחאה חצוב מתוכו. הוא לא יהיה הבוב דילן הישראלי החדש, אבל הוא משחק אותה סינגר-סונגרייטר אמין במהות הפולק-רוקית של המושג – ליווי טוב של גיטרות אקוסטיות, טקסט מתריס ומתקומם על מצב שהולך ונהיה יותר קשה (אמנזיה תרבותית, מוסר נטול קול, חוסר אמון, שקרים, ניצול, רוע) תוך הודאה שגם הוא הפך חלק מהעדר האימפוטנטי.
מתחיל את השיר רך, נוגה ובלוזי, ובהמשך צובר אנרגיה, מתחספס ועובר לקצב שמטעין את השיר בעוצמה דרמטית. עוז זהבי מתכוון למה שהוא שר. זו אינה עוד שיחת סלון שתתפוגג ביום א'. זה צילום רנטגן אישי שמייצג תחושה קולקטיבית נוכח מציאות פוליטית-חברתית חסרת אופק ותקווה. תאמינו לעוז. הוא מתכוון לזה.

*** עוז  זהבי יבצע את השיר בהופעה חיה ואקוסטית בפסטיבל בסוודר 2016 שיתקיים ביום שישי ה 8/1 בצהריים במועדון הבארבי. בין המשתתפים: טיפקס ,עלמה זהר, אבטיפוס, דן תורן, סיון טלמור, יעל דקלבאום ויהודה קיסר. בפסטיבל שמתקיים מזה שש שנים  בכל חורף, מופיעים מיטב המוזיקאים בהתנדבות במטרה לאסוף בגדים לחסרי בית. במקום כרטיס כניסה למופעים, הקהל מתבקש להביא מהבית שמיכות ובגדים חמים שעוברים לתרומה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן