ענבל ביבי Dominoes

Dominoes

ענבל ביבי

מילים:מורן דוד אהרון לוי לחן: מורן דוד עיבוד והפקה מוזיקלית: עידו אחיון במאי קליפ: אייל רונן
4/5

ניסיתי לתרגם את הטקסט שענבל ביבי שרה: "בבעלותו/ לעולם לא יודה/ איך בודד זה / כאשר אתה בחוץ /לא יכול להפסיק/ ידעת שזהו זה/ ברגע שהרגשת/ שלעולם  לא תפחד// מִתגַעֲגֵעַ הַבַּיתָה/ העור הופך עבה/ כאב החרטה/ מזכיר שאתה עדיין אוהב"
מי, מה מו? על מה שרה הזמרת שהיתה בת 15 בלבד, כשעלתה לפני 3 שנים על בימת אקס פקטור וצורפה לנבחרת של רמי פורטיס. איך היא מתחברת לטקסט הזה?
מוציאים כאן הרבה סינגלים באנגלית, שפה טבעית במוסיקת הפופ, ועדיין יש תחושה של חוסר חיבור ואפילו פוזה. מה מוביל את הזמרת מהישוב מיתר שבדרום הארץ לנסות זהות כזו? לשחק אותה רוק? במחשבה שניה, אחרי שאני שומע את הביצוע וההפקה המוסיקלית, אני נוטה להשתכנע שיש כאן בסיס להצלחה ואפילו בסיס  פוטנציאלי ליצוא. עדיין, מנקרות השאלות – האם ענבל ביבי, שלא כתבה את השיר, נמצאת בתוך הסיפור, רואה בו חלק מהאג'נדה האומנותית האישית שלה? האם זו היא? השירים הבאים שלה – יבהירו יותר את התמונה.

Own it

Never admit

How lone it gets

When you are out there 

Can’t quit

You knew this was it

Soon as you felt

You’d never be scared

Homesick

Skin’s getting thick

The ache of regret

Reminds you still care

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. תודה רבה. המאזין כידוע אינו יודע דברים פרט לשיר עצמו. לכן, הוא צריך להשתכנע באותנטיות שלו. זה יהיה הבמבחן הגדול שלך. להיות הכי קרובה אל עצמך.

  2. תודה רבה. המאזין כידוע אינו יודע דברים פרט לשיר עצמו. לכן, הוא צריך להשתכנע באותנטיות שלו. זה יהיה הבמבחן הגדול שלך. להיות הכי קרובה אל עצמך.

  3. שלום :)תודה רבה. אני מוחמאת מאוד מהביקורת למרות שאתה יחסית משוכנע שאני לא חלק מכתיבת השיר. השיר נכתב מלחתחילה על אהבה ניכזבת נורמטיבית. אם לא הייתי נלחמת עבור מילים עם משמעות בשיר השיר היה שיר חסר משמעות (לפחות עבורי) וזה לא רצוני בעשיה. דע שהאקס השפיעה עלי לא מעט וקירב אותי לעצמי ולחלום.. "Give it all". לעולם לא לוותר על החלומות לא משנה כמה אומרים לך שאתה חסר משמעות ולא יוצלח.. כולנו מסוגלים להכל 🙂 הכל תלוי באמונה עצמית ורצון. המשך הצלחה באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן