Fall Out Boy - mania

Mania

Fall Out Boy

הליקון
3.5/5

הויכוח בין מבקרים הוא האם פול אאוט בוי זנחו הצליל הישן שלהם, רוק פאנק, וילכו על סאונד חדש, אקספרימנטלי יותר. התשובה היא – מי שמחפש את פול אאוט בוי הישנים – כנראה לשוא יחפש. הנטיות הן יותר לאמצע. מה רע בפופ? זהו האלבום השביעי של הלהקה האמריקנית אחרי American Beauty/American Psycho. הכתירו אותם מלכי ה – emo. (תת ז'אנר של הרדרוק פאנק) הלהקה נוסדה ב-2001. פטריק סטאמפ (Patrick Stump) הוא אשר על השירה והגיטרה. פיט וונץ (Pete Wenze) – הוא הבסיסט, וגם "מנהיג" וכותב הטקסטים, המתופף הוא אנדרו הרלי (Andrew Hurley) ג'ו טרומן (Joe Trohman) על הגיטרה. התקבצו ממקומות שונים בסצנת האנדגראונד בסביבות שיקאגו. מהאלבום הזה יצאו שלושה סינגלים – "Young and Menace" ובהמשך "Champion" ו – "The Last of the Real Ones".
לא כל השירים מזוהים מיידית עם הצליל של הלהקה, ועדין זוהי FOB עם ניסיון לחדש עם EDM, מעט אלמנטים פאנקיים ואפילו נגיעות רגאיי. לא כל האלבום מרתק, אבל אין כאן שירים "רעים", ומצד שני – יש שירים שאני לוקח אותם איתי למכונית. Hold Me Tight Or Don’t הוא אחד מהם.
בגדול, גם האלבום הזה מעיד על להקת פופ רוק בעלת כשרונות. הם למדו לאמץ כל סגנון בצורה טבעית. הייתי ממליץ לכל מי שלא פוחד ממיינסטרים רוק. אם מחפשים את הסאונד הישן של FOB אז החדשות למעריצים – רעות.
זה עידן חדש עבור FOB, והם מנסים דברים חדשים, יוצאים מתוך אזור הנוחות שלהם כדי לחשוף פנים אחרות. אפשר ללכת על הגישה, שאתה לא יכול לעשות את אותו הדבר במשך שנים על גבי שנים. MANIA הוא לכן תקליט די טוב של אחת מלהקות הרוק הטובות בעידן הזה.

Stay Frosty Royal Milk Tea
The Last Of The Real Ones
Hold Me Tight Or Don’t
(Wilson (Expensive Mistakes
Church
Heaven’s Gate
Champion
Sunshine Riptide feat. Burna Boy
Young And Menace
Bishops Knife Trick

 Fall Out Boy – Champion

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן