Rod Stewart - Blood Res Roses

Blood Red Roses

רוד סטיוארט

הליקון
3.5/5

האלבום ה-30 של  רוד סטיוארט יוצא כמעט 50 שנה מאז שחתם על חוזה התקליטים הראשון שלו.  ב – Blood Red Roses, סטיוארט עובר דרך ז 'אנרים – פולק, פופ, מוסיקה אירית מרקידה (Blood Red Rose), בלוז, – "Rollin' & Tumblin' סטנדרט המוכר ממאדי ווטרס, פאנק – “Hole In My Heart”, ודאנס מתוזמר סול ופאנקי ב – Give Me Love, בו סטיוארט מקונן בקצב על אומללות של מי שחסר אהבה.

There was a time I was a good man
Now I'm drowning in my misery, ahh yeah
My life's going nowhere

שנאמין למאהב הגדול? אני מאמין לסטיוארט, שהוא כל כך נהנה לייצר סלט סגנוני מגוון – שהוא לא ממש מחפש קו ועומק במילים, המתנודדות בין נעים לסתמי. "אני בחור טוב בנשמתי, למרות שאני אולי מזדקן", הוא שר ב – “Rest Of My Life”.
וגם  "עכשיו אני מזדקן, ונערות נעשות צעירות יותר", הוא מתאר את דרך ההתבוננות שלו המרגיזה ב" “Cold Old London”. ובכל זאת, יש כמה רגעים חזקים. ב – “Didn’t I?” בו הוא צופה חסר אונים בטראומת ילדות הכוללת התמכרות לסמים, וב – Grace, רגע נדיר של פשטות לירית שמבטאת הכאב. בלדה אירית, שכתבו פרנק ושון או'מירה ב -1985, שמספרת את סיפורה של צעירה מדבלין, גרייס גיפורד, שנישאה לארוסה ג'וזף פלאנקט  שעות ספורות לפני שהוצא להורג בגאול קילמינהאם על חלקו במרד האירי בשלטון הבריטי ב-1916. ברוב המקרים, Blood Red Roses הוא אלבום רוד סטיוארטי טיפוסי שאין בו הרבה מתחת לפני השטח, אבל יש בו כמה רגעים יפים לכל מי שאוהב לחזור את קול הנשמה הצרדרד.

Rod Stewart – Didn't I ft. Bridget Cady

Hole In My Heart

  1. Look In Her eyes
  2. Hole In My Heart
  3. Farewell
  4. Didn’t I
  5. Blood Red Roses
  6. Grace
  7. Give Me Love
  8. Rest Of My Life
  9. Rollin' & Tumblin'
  10. Julia
  11. Honey Gold
  12. Vegas Shuffle
  13. Cold Old London
  14. Who Designed The Snowflake
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן