Roy Orbison -A LOVE SO BEAUTIFUL

A Love So Beautiful עם Royal Philharmonic Orchestra

רוי אורביסון

אן.אם.סי
4.5/5

כנער הייתי שבוי בקסמו (סוג של מעריץ) של מי שכונה  "ביג O". רכשתי תקליטון 45 סיבובים מפעים שלו שנקרא  Only the Lonely. גם עכשיו, כשאני שב ושומע את השיר – הלב זוכר. למעשה – מתגעגע. מדובר, אגב, באחד מלהיטיו הגדולים. .
רוי אורביסון (1936-1988) שר והקליט במשך יותר מארבעה עשורים. כבר באמצע שנות ה-60 היה מוכר בעולם כזמר בלדות על אהבות אבודות וכמחבר פזמונים קצביים ומתקדמים. משקפיו הכהים, המסתירים תמיד את עיניו, וקולו הגברי הגבוה הפכו לחלק מדמותו. בין להיטיו נודעו במיוחד: "Only the Lonely", "In Dreams", "Oh, Pretty Woman", "Crying", "Running Scared". מביןאלה – "אישה יפה" היה להיטו הגדול. . תקריירה שנות השישים שלו דעכה,והתחדשה רק בשנות השמונים כאשר ברוס ספרינגסטין, בוב דילן, ג'ורג' הריסון צירפו אותו לפרויקטים שונים כמו ה – The Traveling Wilburys. ממש בעיצומה של "תחייתו",  בדצמבר 1988, לקה אורביסון בהתקף לב ונפטר,  כשהוא בן 52 בלבד.  בשנת 1987, שנה לפני מותו, הוכנס אורביסון להיכל התהילה של הרוק אנד רול ובשנת 1989, שנה לאחרת מותו, התקבל להיכל התהילה של האקדמיה הלאומית האמריקאית למוזיקה ומחברי פזמונים עממיים.
אורביסון הוא אחד הקולות  הייחודיים של פופ שנות השישים. זמר פופ נהדר בעל מנעד ייחודי,  וגם רוקנרוליסט. הגם שאינני נלהב מהחיבור המלאכותי לתזמורת המלכותית של לונדון, עדיין מדובר באלבום שמחזיר אליו בגדול. התזמור החדש אפקטיבי במקרה של שיר כמו  Drove all Night. כאן מנגנים בניו של רוי אורביסון אלכס, ווסלי ורוי ג'וניור. השיר מופיע באוסף בגרסה נוספת – עם הרכב הקאנטרי הבריטי  Ward Thomas.

  1. In Dreams
  2. Crying
  3. I'm Hurtin'
  4. Oh, Pretty Woman
  5. It's Over
  6. Dream Baby
  7. Blue Angel
  8. Love Hurts
  9. Uptown
  10. Mean Woman Blues
  11. Only the Lonely (Know the Way I Feel)
  12. Running Scared
  13. I Drove All Night
  14. You Got It
  15. A Love So Beautiful
  16. Pretty Paper
  17. I Drove All Night – Roy Orbison with Ward Thomas

    וידיאו: A Love So Beautiful

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן