טום ג'ונס ההופעה

טום ג'ונס ההופעה

מי שקרא לו סופרסטאר מזדקן, יודה כי טום ג'ונס עושה את זה הכי צעיר שאפשר לגיל 73

היכל נוקיה ת"א
4.5/5

מי שקרא לו סופרסטאר מזדקן, יודה כי טום ג'ונס עושה את זה הכי צעיר שאפשר לגיל 73. כמעט תופעת טבע: אחרי קליף ריצ'ארד, מתברר שהגיל לחלוטין אינו קובע. בהדרן ביצע קאבר ל Kiss של פרינס , ונשמע אנרגטי, טעון וצעיר. טום ג'ונס אינו מעמיד פנים של צעיר. הוא לא צריך. הוא עדיין נשמע טום ג'ונס עם כל הקול הגדול. לא פשוט לזמר בגילו להמציא עצמו מחדש, אבל ג'ונס לא מוותר, ממשיך להוציא אלבומים ולחרוש עולם. מה שיותר עומד לו, או בלשון פחות עילגת – מחזיק מעמד – זה הקול הבלעדי. נדמה לי שגם ליבו בסדר. כלומר הקול הזה אינו גרוני בלבד. קיבלנו הוכחה משך שעה וחצי.
אנחנו בז'אנר הפופ הבידורי. טום ג'ונס תמיד חשב entertainment. גם לאס וגאס ברקע. חבורה של עשרה אנשים על הבמה, הכוללת גם צמד זמרות ליווי. שלושה נשפנים.
דיברנו על הקול של ג'ונס. יש כאן רק בשורות טובות. עדיין הסגנון של ג'ונס הוא קולו. בריטון צרדרד וחסון, גרון עמוק עוצמתי – כמעט ללא ניואנסים. ג'ונס תמיד העדיף ביצועים ספקטקולאריים דרמטיים על פני אינטרפרטציה. אז גם מבחינת התנועה על הבמה – אין תלונות.
התחיל בשירים מאלבומו החדש Spirit in the Room, וכמובן פיזר שירים שהקהל שילם עבורם, האולדיז שלו. הגיעו It’s Not Unusual, גם Green, Green Grass of Home, I’ll Never Fall in Love Again. שירים שהקהל בא לשיר איתו. מחכים לעוד להיט מוכר  She’s a Lady – הגיעה? ומה עם דליילה? דליילה הגיעה בלבוש פלמנקו חדש, ממש עיבוד שהחזיר אותה לבמה רעננה. ג'ונס לא טיפש. הוא הרי יודע שהקהל לא רק בישראל מגיע בשביל המוכרים הגדולים, השירים שכל הקשישים בנוקיה גדלו עליהם, אפילו לא בלוזים שג'ונס גדל עליהם. והוא התחדש בגרסה ל – Tower Of Song של לאונרד כהן. לא. זו אינה תחיה מחודשת של אליל הפופ, אלא חיבור תחנות וסגנונות מכל הזמנים והאלבומים – מאז 1966.
כל התכונות שעשו אותו זמר גדול – קיימות בגדול, דווקא משום שטום ג'ונס מתייחס היום למוסיקה ממרום גילו, בצורה מקצועית , בלי לשים אצבע על להיט כזה או אחר, אלא לחבור לכל תחנות דרכו הכי אנרגטי בתזמור מושלם – הוא רלוונטי עד מלהיב.
ג'ונס תמיד חשב entertainment, והוא עדיין עושה את אותו הדבר: לאס וגאס מאוד מהוקצע ומהנה.

טום ג'ונס ההופעה שירים

Evil, Mama, She's A Lady, Hit Or Miss, Just Drop In, Didn't It Rain, Don't Knock, Tower Of Song, Green Green Grass, Fall In Love, Bad As Me, Delilah, Yiddishe Mamma, St James, Pussy Cat, Sex Bomb, Hat On, If I Only Knew, It's not Unusual, Can Can/It's Your Thing, Kiss.

טום ג'ונס פייסבוק

צילום: מרגלית חרסונסקי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן