Magalenha

סרג'יו מנדז

לקראת האלבום Boom Tempo
3/5

סרג'יו מנדז מזוהה כקלות הנסבלת של האיזי ליסנינג הברזילאי. משהו שיכול בהחלט לקבל תווית של מוסיקת מעליות באיכות, עם פזילות יפות לג'אז מינסטרים. פסנתר, כינורות, קולות נשיים. משקל קל עד קליל, ועל המיומנות של סרג'יו מנדז מברזיל 66 עד ברזיל 99' ועד Timeless של שנות ה-2000, האלבום ששילב היפ הופ ומוזיקה ברזילאית והיווה ניסיון מופגן לשיקום-עידכון הקריירה שלו, לא עוד הסמבה-בוסה הנעימות-פריכות אלא סופט סמבה עם ראפ, סול, לטיני, קאריבי ופופ.
כמתזמר אי אפשר נדמה לי לערער. בזכות המיומנות הזו הוא נחשב אחד ממוכרי התקליטים הגדולים של ברזיל. מנדז הוא לא איש סמבה. הוא פסנתרן (קלאסי), מלחין ומתזמר יותר ברוח הבוסה נובה הנוגעת בג'אז. פופ, בוסה, סמבה, פופ.
עכשיו אחרי 35 אלבומים הוא מכין לאלבום חדש Boom Tempo עם גרסה לקלאסיקה Magalenha, שהוקלטה כמחווה למונדיאל הקרוב בדרום אפריקה (ובהתאם שולבו מילים בשפת הזולו מפגישה את מנדס עם קרלינוס בראון שכתב את השיר. המוסיקה? –. שישו ושמחו בקרנבל בריו. אפרו סמבה שרובה קצב ומיעוטה מנגינה. דאנס תזזיתי שייקח לא רק לרחבות, למגרשי הכדורגל ולרחובות אלא גם לחופים שטופי שמש של הקיץ הממשמש ובא. גרסת האלבום כוללת בסיום את שאגת ה"גול". גרסת הרמיקס קצרה יותר – ללא כדורגל.  

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן