אמינם ג'ויינר

אמינם בראש מצעד ה-100 בארה"ב עם "Lucky You"

/5

אמריקה מטורפת על אמינם. פאק דה מבקרים. האיש מעל ומעבר לביקורת. שבוע אחרי שהוא הפתיע עם האלבום העשירי שלו, "קמיקזה", מזנק "Lucky You" עם ג'ויינר לוקאס למקום הראשון בבילבורד 100. התגובות ל"קמיקזה", כמו הפרויקטים האחרונים שלו, מקוטבות. עם זאת, הרוב מסכימים כי הראפינג של אמינם  הוא החזק ביותר שלו כבר למעלה מעשור.  בשיר (רצועה שלישת באלבום החדש) ג'וינר מצייר מגלם צעיר, שאפתן המבקש להתפרסם, בעוד אמינם הוא ראפר בוגר, שמתמקד בהבעת הדעות שלו.
ג'וינר:ואו, ג'וינר, ג'וינר, כן, כן, כן כן, עשיתי הרבה דברים ביומי, אני מודה בזה/ אני לא לוקח בחזרה את מה שאני אומר, אם אמרתי את זה אז התכוונתי לזה/ כל חיי אני רוצה גראמי, אבל לעולם לא אקבל/ אף פעם לא היה לי גביע או משהו/ לעזאזל עם המערכת, אני כושי , מכופף את החוק, שובר את הכלים/ אני עומד לסכן הכול/ אין לי יותר מדי מה להפסיד/ אכלתי מספיק זמן, תורי לאכול/ תעבירו את הצלחת! איפה המשקה שלי? זה היום שלי, יש לך מזל/  לך תזדיין"
אמינם: "זכיתי בכמה גראמי אבל מכרתי את הנשמה שלי כדי לקבל אותם/ לא עשיתי את זה כדי לזכות בגביעים רק בההכרה / לעזאזל ההבדלים/ סיכנתי את הכול, עכשיו יש לי יותר מדי מה להפסיד".
אכן: אמינם זכה בשני פרסי גראמי כבר על אלבומו השני  "The Slim Shady LP", שיצא ב-1999 על – אלבום הראפ הטוב ביותר ולהופעת הראפ הטובה ביותר של זמר.
כמו אלבומו הקודם "Revival", גם החדש הופק ע"י ד"ר דרה. בשיר הנושא הוא שר "אני קמיקזה מזוין, מתנגש בכל דבר. ניצחת אותי נאצי איסלאמי, זה אומר שאין דבר כזה".

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן