דיויד-גארט-לישראל

דיויד גארט ענק נגני הכינור חוזר להופעה לישראל

/5

דיויד גארט אחד מנגני הכינור המסחררים של תקופתנו, יגיע להופעה בהיכל מנורה מבטחים  ב-19 בספטמבר, במסגרת השקת האלבום Unlimited  כדי להראות שוויוואלדי פרינס ולהקת קווין מקבלים יחס ומעמד שווים בקונצרטים שלו.
גארט (40) הוא מסוג הכנרים הקלאסיים שמדלג על מחסומי הז'אנרים, והופך את הנגינה בכינור לשאו. בגיל 10 הוא ניגן פעם ראשונה במסגרת רשמית נעימות צועניות עם התזמורת הפילהרמונית של המבורג בניצוחו של גרד אלברכט. הוא שבר שיא גינס כנגן הכינור המהיר בעולם כשניגן את "מעוף הדבורה" של ניקולאי רימסקי-קורסקוב בזמן שיא של דקה ו – 5 שניות.
שילוב של  בלדות רוק , להיטי פופ אלמותיים וקומפוזיציות קלאסיות עם יכולות הנגינה והאלתור שלו – הוא  המפתח להופעת הסולד אאוט שלו. הקהל קונה את הנוסחה של "וירטואוז קלאסי עם כריזמה של כוכב רוק". גארט גם ימצא את הקשר בין רוק לקלאסי. מבחינתו ב"מארש טורקי" של מוצארט קיימים אותו קצב ואותה הרמוניה כמו ב – Smooth Criminal של מייקל ג'קסון. זו הופעתו השלישית של גארט בישראל, לאחר שהופיע ב-2006 עם הפילהרמונית הישראלית וב-2017 במסגרת סיבוב הופעות עולמי עם אלבומו "Explosive" בו הוא משלב בין מוזיקה קלאסית, בלדות רוק ולהיטי פופ מכל הזמנים.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן