מיק ג'אגר הרולינג סטונס

הרולינג סטונס ממשיכים לרוץ לתוך 2019

/5

הרולינג סטונס ממשיכים לרוץ לתוך 2019 בהופעה של No Filter Show,  שהתקיימה השנה פעמיים בלונדון. מיק ג'אגר (75), קית 'ריצ'רדס (74), צ'רלי ווטס (77) ורוני ווד (71) הדהימו את הקהל ואת המבקרים ביכולת שלהם לתת מופע אנרגתי מאין כמוהו. "the Stones went from strength to strength”, כתב אחד המבקרים. ההופעות יתקיימו בחודשים אפריל-מאי-יוני ברחבי ארה"ב.
איך הם עושים את זה? מיק ג'אגר וצ'ארלי ווטס חשפו לאחרונה את ה"טקסים" שלהם לפני שהם עולים על הבמה עם הרולינג סטונס."מאחורי הקלעים לפני ההצגה, אני רוצה להירגע" אמר ג'אגר. לפעמים אני מוציא את כולם לרגע מהחדר, פשוט להירגע ולשיר לבד. אני שר דברים כמו בוב מארלי ועושה ריקודי חימום."

פרשנות: אני מעתיק מעצמי פתיח מהביקורת שכתבתי על הרולינג סטונס בהופעתם בישראל ב-2014: "בואו נלך על קלישאה: תופעת טבע. לא ייאמן מה איש בן 72 (היום בן 75) עושה במהלך שעתיים של הופעה. מרגע שה –  Start Me Up התניע אותו יכולת להבין, שהאבן שנקראת מיק ג'אגר ממשיכה להתגלגל בגדול ולסחוב איתה את את כל ההרכב המיתולוגי והפקת הענק הזו, עם הה"גימה שלטר" ה"סימפטי פור דה דוויל", ה"בראון שוגר", "מידנייט רמבלר", ה"הונקי טונק וומן". אין כאן בלופ. זו אינה הולוגרמה. לא שדים שעולים מהאוב. זה הדבר האמיתי. הופעה של שעתיים גועשות עם הרבה נשמה, גרוב, להיטים. תולדות הרוק בלייב. שעתיים של אגדה חיה, נושמת, בועטת. ואלה כבר אינן קלישאות.
הם ממשיכים להרגיש רוקנ'רול. נותנים בראש. לא ברור מה שומר את ג'אגר ככה. לא רק התנועה והכושר הגופני. גם המנעד הקולי הגבוה – ללא דופי, ובעיקר – מתודלק אוקטן גבוה, כל המניירות המוכרות, רגוע, שמח. אנרגתי, למד היטב את כללי הטקס מול הקהל, כולל אינספור משפטים בשפתנו".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן