UK Pink Floyd Experience

להקת הקאברים של פינק פלויד חוזרת בה: תופיע בכ"ז בישראל

/5

UK Pink Floyd Experience, להקת הקאברים של פינק פלויד תופיע בכ"ז  בישראל לאחר שביטלה הופעותיה בעקבות לחץ של פעילי BDS, ובראשם המוסיקאי רוג'ר ווטרס, חבר פינק פלויד המקורי. הלהקה תקיים שלושה קונצרטים, בתל אביב, בחיפה ובבאר שבע, בתחילת החודש הבא. הלהקה הודיעה לפני ימים אחדים כי אינה משתייכת לארגון ה – BDS,
כפי שהשתמע לאחר שהודיעה על ביטול ההופעות בדף הפייסבוק שלה זמן קצר לאחר שמכתבו של ווטרס פורסם.
חברת "אגואיסט הפקות", שהזמינה את ההרכב להופעות, מסרה תחילה כי למרות נסיונות ההתנגדות של החברה  למהלך, לא עלה בידה לעצור  הסחף,  שהגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, שנאלצו לנתק את מכשיריהם בעקבות מבול שיחות. עם זאת הלהקה ביקשה להמתין עם תשובה רשמית, במטרה לנסות לקיים את החוזה עליו היא חתומה, ולקיים את המופעים. עכשיו מתברר שאכן ההחלטה לא היתה סופית. ההופעות ייערכו בבאר שבע, המשכן לאומנויות הבמה ב-4 בינואר, בתל אביב, היכל התרבות ב-5 בינואר ובחיפה – מרכז הקונגרסים ב-6 בינואר. מחירי הכרטיסים 199-429 שקל.

פרשנות: השאיפה של רוג'ר ווטרס היא שכל עולם הרוק יצטרף לארגון ה-BDS, המחרים את ישראל. עד היום יצאו נגדו אמנים לא מעטים שהופיעו בישראל ביניהם רדיוהד, הסטרנגלרס. מצד שני, הנזק שרוג'רס כבר גרם אינו קטן.  על פי נתונים שנאספו במשרד החוץ במהלך שנת 2018 חלה ירידה במספר האמנים הבינלאומיים שהופיעו בישראל ובין היתר הדבר מיוחס לפעילות של ווטרס. לא נראה כי רוג'רס, הטוען כי ישראל היא אחד המשטרים האפלים בעולם, אינו מתכוון להרפות. החזרה של UK Pink Floyd Experience מההחלטה לא להגיע לכאן – היא חריג. האם משרד החוץ יכול לנקוט פעולות על מנת למזער את ההשפעה שלו? אני בספק. רוג'רס מאמין כי באמצעות חרם ניתן יהיה לשנות את מדיניות ממשלת ישראל. ההחלטה של אמנים אם להגיע לישראל ולא להתיישר על הקו שלו וה- BDS תמשיך להיות – שלהם בלבד.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן