לנה דל ריי מגנה על ההחלטה להופיע בישראל

לנה דל ריי נכנעה ללחץ ה – BDS: ביטלה הופעתה בישראל

/5

לנה דל ריי נכנעה ללחץ ה – BDS.  היא  החליטה לבטל הופעתה בפסטיבל מטאור בגליל. קודם לכן, לפני כשבועיים הודיעה כי לא תיכנע ללחץ המופעל עליה ותגיע לפסטיבל.
היא אמרה אז: "מה שאני יכולה להגיד לכם הוא, שאני מאמינה שהמוסיקה היא אוניברסלית ויש להשתמש בה כדי לקרב בינינו", אמרה דל ריי והוסיפה כי אמנים נוהגים להופיע בארצות, שהם מתנגדים להן מבחינה פוליטית, כול ארה"ב. ההחלטה שלה להופיע בישראל – אין בה משום הצהרה פוליטית.
בציוץ הביטול אומרת דל ריי: "חשוב לי להופיע לכל המעריצים שלי באופן שווה, פלשטינאים כישראלים, לצערי זה לא התאפשר לארגן את שתי ההופעות בטווח הזמן הקצר, ולכן אני דוחה את הופעתי בפסטיבל מטאור עד לזמן שאוכל ךתזמן ביקורים לכל מעריצי באזור כמו גם ב מדינות אחרות באזור".
פרשנות: מה גרם ללנה דל ריי לרדת מההחלטה שלה להופיע בפסטיבל מטאור? הרי היא הגנה לפני שבועיים נחרצות על ההופעה הא-פוליטית שלה באזור. עכשיו היא מתרצת את נסיגתה מההחלטה בחוסר שיוויוניות כלפי המעריצים הפלשטינאים. זהו תירוץ דל, שנועד להצדיק את ההחלטה הפוליטית שלה לא להופיע בפני ישראלים. מתברר שמוסיקה בכל זאת אינה מעבר לפוליטיקה, והכניעה של לנה דל ריי ל-BDS, מציבה אותה בעמדת חולשה.

**** לנה דל ריי אמורה היתה להצטרף לרשימת אמנים מרשימה מעולם הפופ, ההיפ-הופ, האלקטרוניקה והמוזיקה הישראלית בפסטיבל מטאור, שייערך השנה לראשונה בפארק פקאן בגליל העליון ביון ו' ה-7.9.  בין המשתתפים: פושה טי, אייספ פארג, פליינג לוטוס, מורה מאסה, דנזל קארי וקמאזי וושינגטון, מוזיקאים ישראלים: הדג נחש, ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, רמי פורטיס, ג׳יין בורדו, הקולקטיב, אסף אמדורסקי, מרסדס בנד וזהבה בן  ונבחרת תקליטנים בראשות נינה קרביץ, דיג׳יי קוצה, אמון טובין והאני דיז׳ון

אלבומה האחרון – Lust For Life

Lana Del Rey – Born To Die

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן