פרנק סינטרה הבן

בנו של פרנק סינטרה, הזמר פרנק סינטרה ג'וניור מת בגיל 72

/5

הזמר פרנק סינטרה ג'וניור, Frank Sinatra Jr , בנו של פרנק סינטרה, מי שהמשיך את מורשת אביו האגדי בקריירה משלו – מת בגיל 72 מהתקף לב בו לקה במהלך סיבוב הופעות בדייטונה ביץ' בפלורידה.
סינטרה ג'וניור, בשמו המלא פרנסיס ויין סינטרה, הוא אחד משלושת הילדים שנולדו לפרנק סינטרה מנישואיו לננסי ברבטו סינטרה, אשתו הראשונה. שתי אחיותיו הן – הזמרת ננסי סינטרה ומפיקת הטלוויזיה, טינה סינטרה.
הוא נולד בניו ג'רזי ב-1944, כאשר אביו עשה את צעדיו הראשונים בעולם הבידור. סינטרה ג'וניור חווה את הפיכת אביו לאחד הכוכבים הגדולים בעולם, אבל מעולם לא  לא חווה נוכחות של אב, משום שפרנק סינטרה נמצא לעיתים רחוקות בבית.
ב-1963, כשגו'ניור  סינטרה היה בן 1, הוא נחטף ע"י שלושה אנשים מבית המלון Lake Tahoe hotel. הוא הוחזר בשלום אחרי יומיים, אחרי שמשפחתו שילמה כופר של 240,000 דולר. שלושה אנשים נעצרו בעקבות החטיפה, ביניהם חבר של אחותו, ננסי.
המפגשים עם אביו, פרנקי,  היו בדרך כלל בהופעות עצמן. סינטרה ג'וניור ראה הופעות של אביו בלאס וגאס, כמו גם הופעות של דין מרטין, סמי דיוויס וקאונט בייסי. במהלך הקריירה שלו, הוא שימש כמנצח ומנהל אומנותי של אביו. פרנק סינטרה האב נפטר ב-1998 בגיל 82 מהתקף לב. סינטרה ג'וניור המשיך לשיר את השירים של אביו במיוחד בהופעות בלאס וגאס.
"מאז שאבי מת, אנשים רבים  דרשו לשמוע את המוסיקה שלו. בשבילי זו הייתה מתנה לשיר את שיריו עם תזמורות גדולות".
סינטרה ג'וניור, שהופיע בעשרות תוכניות טלוויזיה ובסרטים כ"ספינת האהבה", היה אמור להמשיך את הופעותיו בפלורידה בתוכנית עם המיטב של אביו.

וידיאו: סינטרה הבן ב-"ניו יורק ניו יורק" ו"זרים בלילה" 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן