ג'ו בונמסה תמונת יחצ

ג'ו בונמסה ענק הגיטריסטים מגיע להיכל התרבות ת"א

/5

עידן טיטני הגיטרה לא תם. אנחנו מדברים על המיינסטרים של גיטרת הרוק. לא אינדי רוק. תראו את להקות הרוק  שעדיין מפוצצות איצטדיונים ואמפי תיאטרונים: האבנים המתגלגלות משנות ה -60. ברוס ספרינגסטין משנות ה -70. U2 משנות ה -80. רדיוהד משנות ה -90. מעט מאוד מוסיקת רוק קלאסית משודרת ברדיו המיינסטרימי. הרוב זה פופ מכל הסוגים. ועדיין – ענקי הגיטרה חיים, מנגנים, בועטים. יש להם מקום. ג'ו בונמסה הוא יוצר בלוז – רוק ליגת על – תקשיבו ל – Different Shades Of Blue. ל"הבלדה של ג'ון הנרי", גם "“Oh Beautiful!" ל – “Love Ain’t a Love Song”. גם הביצוע הכל-קולי של A New Day Yesterday או וביצועי  חיים  באלבום כמו Driving Towards the Daylight .
הגדירו את ג'ו בונמסה טיטן בלוז-רוק. הוא הופיע פעמים רבות על שערו של כמעט כל מגזין גיטרה. וירטואוז, בעל אוסף מדהים של גיטרות וינטג', ציודו ו – memorabilia – חפצים נאספו בגלל העניין ההיסטורי שלהם, במיוחד אלה הקשורים לאנשים או אירועים בלתי נשכחים.  בונמסה התגלה כגאון-גיטרה לפני שהיה נער. הוא הוצג בתכניות מקומיות וניגן בלהקות מקצועיות ברחבי בית הספר עם נגנים מבוגרים פי 3 מגילו. הוא חימם הופעות לענק הבלוש B.B. King. כשהיה בן 12. עד גיל 18 פתח 20 הופעות של קינג.
יש הסוברים כי ג'ו בונמסה הוא הגיטריסט הטוב ביותר ששמעו אי פעם, מגדירים אותו כמושיע של מוזיקת גיטרת הרוק הרוק. סופרולטיבים אפשר לפזר בשפע. בונמסה ראוי לסופרלטיבים מסוגים שונים, וארבע שנים אחרי שהופיע כאן, יגיעו מעריציו כדי לקבל הוכחה לשבחי הגיטריסט, הזמר והיוצר. (היכל התרבות 22.8)

ביקורת ההופעה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן