דוד ד'אור צילום מרגלית חרסונסקי

דוד ד'אור יופיע בליווי התזמורת הפילהרמונית

/5

דוד ד'אור יופיע בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של תומר הדדי בהיכל התרבות בת"א ברפרטואר שיכלול את שיריו המקוריים וביצועים ליצירות שונות, ביניהן קלאסית.  אורחות:גליקריה ונרקיס. בין השירים "קול מן השמיים", "תשמור על העולם ילד", "כל הכוכבים", " אבינו מלכנו"  וכן קלאסיקות כמו  "קרוזו", "אדג'יו", "סאמרטיים.  היכל התרבות ת"א 24.10.19
פרשנות: שמעתי את דוד ד'אור מעם הפילהרמונית ביוני  2010 באמפי קיסריה. הוא אירח באותה הופעה את הג'יפסי קינגס.  ד'אור, קונטרה טנור ענק, סייים ביצוע נפלא של Nessun Dorma,  נדמה לי שאין כמעט אח ורע בעולם המוסיקה למגוון סגנוני כזה כמו שדוד ד'אור הציג בקיסריה. ד'אור אינו מסמן גבולות – מהצליל הקלאסי הסימפוני ועד הרומבה פלמנקו. קלאסיקה ומוסיקה לטינית, פיוטים, מחזות זמר ושירים מקוריים. זה מה שמאפיין את ד'אור של השנים האחרונות – אקלקטיות ללא גבולות, ואצלו, הכל מגיע מאהבה אמיתית לחומרים שהוא בוחר. זו אינה החנפה "מסחרית" לקהל. ד'אור מחבר בין איכויותיו הקוליות, רגישויותיו הרומנטיות לרפרטואר נדיב ונגיש לכל אוזן, ומתברר שהאוריינטציה הקוסמופוליטית ששולטת בכפר הגלובלי – מאפשרת לו ללכת על הקשת הסגנונית הזו.
לא רק זה: באיכויות הקוליות הנדירות שלו, לדוד ד'אור יש "הצדקה" מלאה להציג את העושר הווקאלי על פני ז'אנרים רבים – "כל הכוכבים נופלים" לצד Caruso של לוצ'יו דאלה. זה שחצי מנפילי האופרה בעולם שרים את השיר הזה, לא אומר שדוד לא יכול. ואחרי ששמעתי אני את הקול האלהי בשיאי הדיאפסון (הטווח הקולי) צריך לומר את זה – יכול גם יכול: גבר דוד על הרבה טנורים גולייתים.

דוד ד'אור – "קול מהשמיים" עם הפילהרמונית


 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן