דונובן

דונובן ביטל הופעתו בישראל

/5

זמר הפולק הבריטי דונובן בן ה-69 לא יופיע מחר בתיאטרון גשר ביפו. פטריק לוסינסקי, מחברת פרוגסטייג', שעומדת מאחורי הבאתו לישראל נמסר, כי אין בידיו תשובה לשאלה מדוע החליט דונובן לבטל את ההופעה.
דונובן היה אמור להופיע ב-11 בינואר בתיאטרון "גשר" ביפו, אולם ההופעה נדחתה ל-27 לחודש לבקשת דונובן על רקע הפיגוע בדיזנגוף. בשבוע שעבר, חלה בשפעת, ולכן נאלץ לבטל ראיונות שהתחייב להם. שלשום נמסר כי לא יגיע עקב "איחור בתגובה למספר הודעות אי-מייל", מה שלדברי המפיק מצוץ מהאצבע. "החוזה עם דונובן כובד וכל דרישותיו מולאו, התקשורת הייתה פוריה והדדית במהלך כל התקופה האחרונה, אך נראה שהחל מהשבוע שעבר התרחש משהו ששינה את גישת האומן להופעה. "אנחנו משוכנעים שישנה יד מכוונת. פעילי ה BDS סימנו אותנו כמטרה, אבל עדיין איננו יכולים לקבוע שזו הסיבה לביטול"
דונובן, או בשמו המלא דונובן פיליפס ליץ', נחשב לסינגר/סונגרייטר מהחשובים בתולדות המוזיקה המודרנית.  שמו נאמר בנשימה אחת עם זמר פולק כבוב דילן, שמזכיר אותו בשירו Talking War Three Blues. דונובן הוא מי שכתב את השיר "ללניה" שמוכר בזכות הגרסה של   Deep Purple. ריצתו הגדולה כזמר הייתה בשנות השישים במהלכה נחשב לאחד המובילים הגדולים בתקופת "ילדי הפרחים". אלבומו השלישי Sunshine Superman היה להצלחה מסחרית גדולה, שהמשיכה גם עם אלבומו הרביעי Mellow Yellow. דונובן הוציא לאחרונה אלבום קאברים,  בו משתתפים כמה מגדולי אמני האינדי העכשוויים, ביניהם ה Flaming Lips, שרון ואן אטן ורבים אחרים.

דונובן – ללניה Live

https://www.youtube.com/watch?v=ISEKNplpySc

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן