בילי אייליש

דייב גרוהל משווה את בילי אייליש Billie Eilish לנירוונה

/5

הזמרת איליי אייליש הגיבה על דבריו של דייב גרוהל המשווה אותה לנירוונה. גרוהל אמר עליה כי היא כוכבת רוק מקורית מאותו שקורצה מאותם חומרים של להקתו לשעבר. אייליש הופתעה מההשוואה והביעה את שמחתה ממנה. היא אמרה: "אני אפילו לא מאמינה בזה. הוא צוחק? הוא אמר שהרוק לא מת בגלל זמרות כמוני". הזמרת בת ה -17 לא נולדה כשנירוונה פעלה. קורט קוביין מת ב -1994. היא נולדה ב-2001, אבל היא מודה שהיא מקשיבה למוסיקה שלהם  כמו גם ללהקות כמו "גרין דיי" ו"פו פייטרס", בה חבר גרוהל.
בילי אייליש פיירט ביירד אוקונל נולדה ב-18 בדצמבר 2001  היא גדלה בהיילנד פארק, לוס אנג'לס למשפחה של שחקנים ומוזיקאים. הוריה הם הזמרים-שחקנים-מלחינים מאגי ברייד ופטריק אוקונל. היא ממוצא סקוטי ואירי,  קיבלה חינוך ביתי והצטרפה למקהלת הילדים של לוס אנג'לס בגיל שמונה. בגיל אחת עשרה, אייליש החלה לכתוב ולשיר את השירים שלה.   יא עקבה אחרי אחיה הגדול, פיניאס אוקונל  שכבר החל לכתוב, להפיק, ולהופיע עם השירים שלו ביחד עם להקתו.
שיר החשיפה הראשון שלה, 'Ocean Eyes', הפך לוויראלי, וצבר 194 מיליון השמעות בשירות ספוטיפיי  עד ינואר 2019. המיני-אלבום הראשון שלה, "Don't Smile at Me" יצא באוגוסט 2017 והגיע מעמד שלאלבום זהב, וכן ארבע סינגלים מתוכו קיבלו דירוג זהב וסינגל נוסף דירוג פלטינה.  האלבום הראשון המלא שלה,  Where Do We Go? צפוי לצאת החודש (מרץ 2019). אייליש נחשפה לאחרונה בישראל עם השיר You Should See Me In a Crown שמלווה את הפרסומת החדשה של מותג האופנה קסטרו.

Billie Eilish – bury a friend

Billie Eilish – Ocean Eyes

Billie Eilish – you should see me in a crown 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן