The Orchestra elo 2

האורקסטרה (ELO) לשתי הופעות

/5

זו אינה הפעם הראשונה ששרידי להקת אלקטריק לייט אורקסטרה האגדית מגיעים לישראל להופעות תחת השם "האורקסטרה" ללא ג'ף ליין, היוצר של המוסיקה והאיש בקדמת הבמה. לרגל 40 שנה לאלבום  "דיסקברי"  (1979), שהתאפיין בצליל דיסקו, תקיים הלהקה ב-4-5 בפברואר, שתי הופעות מיוחדות בהיכל התרבות בת"א, בהם יגישו את הלהיטים הגדולים של הלהקה מכל הזמנים. הלהקה הוקמה על ידי ג'ף לין ורוי ווד ב-1971 ופעלה עד 1986 בהרכבים משתנים. בין השנים 1971-1986 מכרה הלהקה למעלה מ-50 מילוןאלבומים (שבעה אלבומי זהב ופלטינה בארה"ב). ב –  2017 הוכנסה  הלהקה להיכל התהילה של הרוק אנד רול בארה"ב.
ההרכב העכשווי של "האורקסטרה" מתבסס על Electric Light Orchestra ו – ELO Part II. הלהקה מופיעה תחת השם הזה משום שהזכויות על השם הם בבעלותו של המייסד ג'ף ליין בן ה-70 שעזב את הלהקה בשנת 1988 וממשיך להופיע עם הרכב משלו תחת השם המקורי.
ELO PART 2 פעלה בין השנים 1989 עד 2000, בראשותם של באב ביוואן, מתופף הלהקה המקורי, ובשיתוף פעולה עם קלי גרוקט, הבסיסט של הלהקה שכבר איננו בין החיים, מיק קמינסקי הכנר וריצ'ארד טנדי, שהצטרף בקלידים. להקת ההמשך זכתה להצלחה ברחבי העולם, מקצועיותה הקלה עליה להשיג שיתופי פעולה עם תזמורות סימפוניות דוגמת התזמורת הסימפונית של מוסקווה.
בשנת 2000 פרשו ביוואן וטנדי מההרכב. ביוואן, שחלק בעלות על הזכויות לשם "ELO" יחד עם מייסד הלהקה ג'ף ליין, מכר את חלקו לליין. עקב כך פסקה למעשה ELO להתקיים. חברי הלהקה הנותרים התאגדו שוב בראשותם של קלי גרוקט, מיק קמינסקי, לואיס קלארק, אריק טרויר,ואחרים תחת השם "אורקסטרה" והמשיכו להופיע ברחבי העולם בהצלחה לא מבוטלת, תוך שהם משמשים למעשה להקת המשך המנגת גירסאות כיסוי ללהקה המקורית ELO. להקת ההמשך נקראה ELO PART 2 . ב – 19 בפברואר 2009 נפטר חבר הלהקה קלי גרוקט מהתקף לב, והוא בן 63 והיחיד שנותר היה מיק קמינסקי, האיש שעל הכינור.

להיטים גדולים: Mr. Blue Sky;Last Train To London;Don’t  Bring Me Down;Can't Get You Out Of My Head

  • Eric Troyer – keyboards, vocals
  • Louis Clark – keyboards, conductor
  • Mik Kaminski – violin, keyboards
  • Gordon Townsend – drums, percussion
  • Parthenon Huxley – guitar, vocals
  • Glen Burtnik – bass, vocals
  • Louis Clark Jr. — electric cello

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן