De La Soul לישראל

Arrested Development ו – De La Soul מגיעים לערב חד פעמי

/5

Arrested Development ו – De La Soul, שני הרכבי מוסיקה שחורה ותיקים מגיעים בסוף מאי לאמפי רעננה לערב משולב חד פעמי. Arrested Development (בתרגום חופשי "התפתחות מעוכבת") היא להקת היפ הופ אלטרנטיבי אמריקאית זוכת 2 פרסי גראמי, שהייתה פופולרית בארצות הברית ובעולם בתחילת שנות ה-90. אלבומה הראשון יצא ב-1992, האחרון – כעבור 20 שנה ב-2012. בשנותיה הראשונות נבדלה Arrested Development מלהקות ההיפ-הופ של אותה תקופה עקב שיריה הרוחניים וההרמוניים, כמו-גם במסרים החברתיים החזקים שהכילו – אשר ביניהם עיסוק בסוגיות הגזענות, אלימות, יחס לעניים ולחסרי בית, דת ואמונה, ובעיקר ההיסטוריה של השחורים בארצות הברית. ההרכב היווה קונטרה אל מול ז'אנר הגנגסטא ראפ, סגנון אלים וכוחני יותר שהיה בשיאו באותן שנים, אותו ייצגו להקות כמו N.W.A ופאבליק אנמי.
אלבומיה של  De La Soul מתפרשים על השנים 1989 עד 2016. מדובר בשלישיית היפ הופ היפ הופ שהוקמה בשנת 1987 בלונג איילנד, ניו יורק. הקבוצה ידועה על שילוב של דגימות, מילים מוזרות, חיבור בין ראפ ג'אז ותת-ז'אנרים היפ הופ אלטרנטיביים.
3 Feet High and Rising, אלבומה הראשון של הלהקה, היה ההצלחה המסחרית הגדולה ביותר שלהעד כה. האלבומים הבאים נמכרו פחות טוב, למרות שזכו לשבחי הביקורת. , עם אלה הבאים למכור פחות בהדרגה, למרות קבלת שבחים גבוהה בשנת 2006, זכתה הלהקה בגראמי על שיתוף הפעולה שלהם עם Gorillaz בסינגל "Feel Good Inc".
האלבום האחרון  The Anonymous Nobody הוא תוצר של סאשנים ואלתורים עם שורה של אורחים כדיימון אלברן, ליטל דרגון, דיוויד ביירן ו – Chainz.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן