ג'יי זי

וודסטוק 50 בוטל סופית

/5

פסטיבל המוזיקה  וודסטוק 50 המיועד לאוגוסט בוטל רשמית ביום רביעי/ המארגנים הסבירו את הביטול בסדרה של "כישלונות בלתי צפויים". .הפסטיבל בן שלושה הימים, שנועד לציין 50 שנה לחגיגת השלום והמוזיקה המפורסמת של שנת 1969, תוכנן ל – 16-18 באוגוסט.
גרג פק, מנהל וודסטוק 50, אמר כי "סכסוך מצער" עם שותף פיננסי והליכים משפטיים שלאחר מכן אילצו אותם לעבור מקום. כתוצאה – לא הצליחו להרים את ההפקה במועד.
"העיתוי הקצר יצר שהיו לנו מעט אפשרויות לגבי תכנון ההופעות של האמנים. עבדנו קשה כדי למצוא דרך להפיק מחווה ראויה – וכמה אמנים גדולים ניסו לתמוך בוודסטוק 50 – אבל הזמן פשוט התקצר".
תחילה, הפקת "וודסטוק 50" שיחררה את כל האמנים שהוזמנו להופיע מהחוזים שלהם,ג'ון פוגרטי (לשעבר קרידנס קלירווט ריבייבל) וג'יי זי ביטלו הופעתם  בפסטיבל, שאמורהיה  להתקיים במקום קטן בהרבה מהמקומות הקודמים שנבחרו – במרילנד, קולומביה.
סוכנים רבים מרשימת המשתתפים באירוע (16-18 באוגוסט) טענו, כי לקוחותיהם אינם מחויבים עוד להשתתף באירוע. מבחינתם יש כאן הפרת חוזה, לאחר שהפסטיבל היה אמור להתקיים בווטקינס גלן אינטרנשיונל בצפון ניו-יורק.
נציג אחת הלהקות אומר: "רוב הלהקות אינן יכולות להופיע במרילנד ולא רוצות להיות מעורבות באירוע שאינו מופק כראוי או לסכן את בריאותם ובטיחותם של המעריצים שלהם".
פסטיבל וודסטוק 50, שהיה אמור להתקיים בווטקינס גלן בוטל בחודש שעבר לאחר שחברת המשקיעים וחברת ההפקה העיקרית של האירוע נסוגו מהתחייבותם בעקבות מחלוקות על תקציב, היקף האירוע והאבטחה. האתר שנבחר ברגע האחרון הוא Merriweather Post Pavillion, אלא שעכשיו הוא כבר לא יתקיים בשום מקום.

וודסטוק 69

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן