ווקה תקווה

"ווקה תקווה" – תלכו להצביע, כי אין לכם ארץ אחרת

/5

ההרכב הווקאלי "ווקה תקווה" בניהולו המוזיקלי של המנצח בן יפת ("קולולם") מציע  ביצוע חדש ומיוחד לקלאסיקה  "אין לי ארץ אחרת" במטרה לעודד הצבעה בבחירות הקרובות לכנסת.
"ווקה תקווה",  שהוקמה לפני 8 שנים בשכונת התקווה על ידי המנצח בן יפת והיזמית החברתית עו"ד חן קראוס, הפכה מאז לאחד ההרכבים הבולטים במוזיקה הווקאלית בישראל, והתגבשה לפרויקט חברתי-מוזיקלי עם שלוחות בדימונה, בני ברק, אור יהודה, נתניה, פתח תקווה ולוד.
מעבר לעבודה המוזיקלית, המבוססת כולה על שימוש בווקאל ללא ליווי של כלי נגינה, מעודדת "ווקה תקווה" גם מעורבות חברתית וקהילתית, התמדה במערכות החינוך, דיאלוג בין תרבויות וקבוצות שונות בחברה הישראלית ושימוש במוזיקה להעצמת השכונות והקהילות שבהן פועל ההרכב.
הביצוע המחודש ל"אין לי ארץ אחרת" (מילים: אהוד מנור ז"ל, לחן: קורין אלאל) מלווה בקריאה לציבור הישראלי להצביע בבחירות שיתקיימו בשבוע הבא ולשמור, כל אחת וכל אחד, על הקול שלהם, על הווקאל שלהם. הוא ישמש גם כשיר הנושא של קמפיין עידוד ההצבעה שיוזמת עיריית תל-אביב-יפו במערכת החינוך העירונית.
בן יפת וחן קראוס: "ווקאל זה קול. לא כולם יודעים לשיר אבל לכולם יש קול שהם חייבות וחייבים להשמיע. הקלפי הוא המקום שבו לאף אחת ולאף אחד אסור לוותר על הקול שלהם. בתל-אביב-יפו, העיר שבה הקמנו את ווקה תקווה לפני שמונה שנים, יש כמעט 70,000 אנשים שוויתרו על הקול שלהם בבחירות האחרונות שהם  שני מנדטים. כשאנחנו מוותרים על הקול שלנו, יש מי שהקול שלהם מתגבר על חשבוננו. נוצרת דיסהרמוניה. המסר שלנו בעיקר לדור הצעיר – לא לוותר על הקול,  לא לזלזל בחשיבותו של קול אחד קטן במערכת בחירות. זה לא משנה אם אנחנו ימין או שמאל, דתיים או חילוניים, יהודים או ערבים, ותיקים או עולים. אין לנו ארץ אחרת. אין לנו עוד הזדמנויות להשפיע עליה ועל העתיד שלה. כולנו קול וזה הכל".

על השיר "אין לי ארץ אחרת" 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן