ז'אן מישל ז'אר אדוארד סנודן

ז'אן מישל ז'אר, מוסיקאי האלקטרוניקה הצרפתי, הקליט עם אדוארד סנודן

/5

ז'אן מישל ז'אר, מוסיקאי האלקטרוניקה הצרפתי הנודע, הפתיע במהלך שיכול להיחשד כצעד לקידום מכירות אלבומי החדש  Electronica 2: The Heart Of Noise. הוא הזמין את אדוארד סנודן, עובד לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי בארה"ב, שהתפרסם בהדלפת מידע סודי על תוכניות המעקב של הסוכנות להשתתף בהקלטות האלבום בשיר Exit.  סנודן בן ה-32, מסר לגרדיאן ולושינגטון פוסט חומר מסווג על תוכניות סודיות ביותר של הסוכנות לביטחון לאומי. סנודן, המבוקש ע"י שלטונות ארה"ב,  אמר שבמעשה זה התכוון לחשוף את המעקב המוגזם, לדעתו, של הממשל האמריקאי אחרי אזרחים.
"אדוארד סנודן הוא גיבור בן זמננו", אמר ז'אן מישל ז'אר בעקבות המהלך. "הסיפור שלו עומד במרכז המחלוקת שיש לרבים עם הטכנולוגיה החדשה. מצד אחד – כל העולם נמצא בכיסו של כל אחד מאתנו. מנהלים יחסים ארוטיים עם הטכנולוגיה. הסמרטפון זוכה ליחס הרבה יותר טוב מאשר בני זוגנו. מצד אחר, אנחנו חשופים לחלוטין. מרגלים אחרינו על כל צעד ושעל. מבחינתי, זה היה צעד הכי טבעי לשתף פעולה עם אדם שאינו מעורב במוסיקה, אלא מסמל את היחסים המטורפים שיש לנו עם טכנולוגיה"
הקשר בין ז'אר לסנודן נוצר באמצעות הגרדיאן הבריטי. ז'אר טס למוסקבה כדי לצלם את סנודן לצורך הקרנתו קליפ במהלך הופעותיו החדשות. בוידיאו שז'אר הפיץ, מספר סנודן, שהוא מעריץ של מוסיקה אלקטרונית מאז שהוא שיחק במשחקי וידיאו, וכי הופתע מהפניה של מי שכתב יצירה כמו Oxygène אליו

https://www.youtube.com/watch?v=DN3p7EWNT_M

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן