ליונל ריצ'י מגיע לישראל

ליונל ריצ'י הופעה בספטמבר באמפי לייב פארק ראשון לציון

/5

ליונל ריצ'י מגיע להופעה באמפי לייב פארק בראשון לציון ב-12.9.  ריצ'י? צעירים מכירים אותו? יש מי ש"גדל" עליו?  מאזינים לשרשרת הלהיטים ומבינים שהאיש מגיע עם טפסים המאשרים –  אגדה בחייו. מ-2015 ריצ'י נמצא במומנטום של קאמבק. הופעתו בפסטיבל גלסטונברי הזניקה את האוסף שלו, The Definitive Collection, למקום הראשון במצעד האלבומים בבריטניה. האלבום קפץ בשבוע אחד 103 מקומות כלפי מעלה כשהוא נמכר רק השבוע ב-19,000 עותקים – הקפיצה הגדולה ביותר במצעד האלבומים של אלבום ב-23 השנים האחרונות. ההצלחה של ריצ'י בגלסטונברי ראויה לתחקיר. 100,000 איש הגיעו לראותו על במת Pyramid. הקהל הניף דגלים ולבש חולצות הנושאים את דיוקנו. ההתלהבות גברה כאשר ריצ'י שר את להיטיו הגדולים , Still, Sail on ,All Night Long, Dancing On The Ceiling, Hello, Easy ,Three Time A Lady.
פרשנות:
מול ההצלחה – תמיד היה משהו בליונל ריצ'י (בן 70 החודש,  נולד ב-20 ביוני 1949 בפרבר של טסקיגי, אלבאמה) שיצר אנטגוניזם אצל המבקרים,  אבל המשיך למרוח את הקהל האמריקני,  אחרת איך תסביר, שלמרות הביקורת ריצ'י הפך לזוכה גראמיז סדרתי ומכר כ-100 מיליון תקליטים, זכה לחמישה פרסי גראמי, פרס גלובוס הזהב ואף לאוסקר.
מאז חברותו בה"קומודורס" ממשיך קולו ללטף בבלדות אהבה, שהן הרבה יותר דומיננטיות מהריתם אנד בלוז הפאנקי. לאמריקנים יש משבצת למוסיקה של ריצ'י –Adult-oriented rock – AOR משהו כמו רוק למבוגרים, אם כי אני עדין נוטה לסווג אותו כמוסיקה ריתם נ' בלוז.

Sail On

Hello

Easy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן