מחמוד 2

יש חיים אחרי האירוויזיון: מחמוד האיטלקי חוזר להופעה בראשון

/5

קוראים לו מחמוד או בשמו המלא אלסנדרו מחמוד (באיטלקית: Alessandro Mahmoud). הוא ייצג את איטליה באירוויזיון בתל-אביב עם Soldi (כסף),   שיר אותו ביצע באיטלקית ובערבית, אחרי שזכה במקום הראשון בפסטיבל סן רמו.   השיר, שהגיע למקום השני בתחרות עם 472 נקודות, נצרך 100 מיליון פעמים בשירותי הסטרימינג.  ב-3 באוקטובר  יגיע מחמוד להופעת בפארק לייב ראשל"צ עם השיר החדש שלו Barrio, ויצטרף לדואט עם עדן בן זקן.
מחמוד, יליד מילאנו לאם איטלקייה מסרדיניה ולאב מצרי,  גדל ברובע גרטוסוליו, אחד הרבעים הפריפריאליים של העיר. הוריו התגרשו בילדותו המוקדמת, ומאז גדל מחמוד עם אמו.
בשנת 2012 זכה מחמוד במקום השישי בגרסה האיטלקית של התוכנית The X Factor. הוא התקבל לפסטיבל סן רמו לשנת 2019 בזכות זכייתו בקטגוריית הצעירים בפסטיבל סן רמו לשנת 2018.  בסן רמו האיטלקי גבר על 23 מתמודדים ידועים אחרים, ביניהם הטריו האיטלקי "Il Volo", אשר ייצג את איטליה באירוויזיון 2015.
בחירתו לייצג את איטליה באירוויזיון עוררה תגובות מעורבות בציבור האיטלקי בשל המילים בערבית המופיעות בשירו ובשל מוצאו המוסלמי.
לדברי מחמוד, השיר "Soldi" (באיטלקית: "כסף") הוא שיר אוטוביוגרפי על חייו, ומספר כיצד כסף משנה את מערכת היחסים בתוך המשפחה. אביו של מחמוד נטש אותו כשהיה בן 6. מאז התחתן אביו ארבע פעמים נוספות, כשהוא משאיר את ילדיו לבדם בעולם. המילים בערבית בשיר הן "Waladi waladi habibi ta'aleena" ("בני, בני, יקירי, בוא הנה")משפט שמחמוד שמע פעמים רבות מאביו.
את הקליפ לשיר המעוטר בסגנון הפלמנקו החדש ביים אטיליו קוסאני (שביים גם את הקליפ עבור "סאלדי") – משקף היטב את תוכנו של שהיר, העוסק בחשיבותן של חברויות ומערכות יחסים. הסרטון ממחיש כיצד מחמוד נשאר מחובר לשורשיו, הקשר עם אנשים בעברו, והעובדה שההצלחה לא סובבה לו את הראש בכל הקשור לעברו, למקום בו גדל.

Barrio

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן