הרולינג סטון בשיקגו 2019

מיק ג'אגר (75) אחרי ניתוח לב – עסקים כרגיל

/5

לאחר שנאלצו לדחות את סיבוב ההופעות ‘No Filter’ בצפון אמריקה בעקבות ניתוח הלב של מיק ג'אגר, הרולינג סטונס חזרו את מסע הקיץ שלהם ל -2019 (21 ביוני) עם הופעה ב- Soldier Field בשיקגו.
ג'אגר לא הראה שום סימנים שהוא עומד להיות בן 75 בחודש, וגם – שעבר ניתוח לב לפני חודשיים. הרוקר לא איבד דבר מהאנרגיה הרגילה שלו , חצה את הבמה בתנועות מהירות, כולל המסלול הארוך במורד מרכז הבמה ושני מסלולים קצרים יותר בצדדים, לאורך כל המופע. .הלהקה הגיעה לשיאה ב – "Midnight Rambler", ב – "Jumpin' Jack Flash".
על הבמה נראו לראשונה בהופעות הרולינג סטונס ארבעה מסכי וידאו מלבניים, שאפשרו צפייה טובה גם בצדדים. האביזר הבולט מעל הבמה היתה חופה גדולה – שנועדה מן הסתם להגנה מפני הגשם הצפוי.
אמור, "האבנים" תכננו סיבוב הופעות באזור אפריל להשקת האוסף Honk. בדיקה העלתה כי ג'אגר חייב לעבור ניתוח לב פולשני "מינימלי", וכל הופעות הסיבוב נדחו עד החלמתו. ג'אגר הביע תסכול על כך שהעניינים הרפואיים שלו הפריעו להמשך הסיבוב. הוא אמר: "צר לי כל כך על כל המעריצים שלנו באמריקה ובקנדה שרכשו כרטיסים, ואני באמת שונא לתת לך לאכזב אותם ככה. אני הרוס מהצורך לדחות את ההופעות אבל אני אעבוד קשה מאוד לחזור לבמה ברגע שאוכל".
בחודש מאי, ג'אגר פרסם סרטון של עצמו רוקד מול מראה באולפן, כדי להוכיח שהוא מוכן לחזור. ואכן, רק כעבור יום הודיע הלהקה על מועדים חדשים לסיבוב ‘No Filter’.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן