נינט טייב - Self Destructive Mins

נינט טייב מככבת בבילבורד האמריקני עם Destructive Mind

/5

נינט טייב מככבת בבילבורד, מגזין  המוסיקה האמריקני החשוב המייצג את תעשיית המוסיקה (חדשות, מצעדי מכירות). העיתון העניק לנינט כותרת שמנה על הקליפ החדש שלה Destructive Mind  העוסיק בחרדה שמייצרת הרס עצמי. המגזין מתאר את הקליפ כאישי מאוד. את בעלה ושותפה המוסיקלי-מקצועי יוסי מזרחי הוא מציג בשם Joseph E. Shine – הוא גם מי שביים את הקליפ. נינט ציינה כי מלאכת הבימוי נמסרה לו כי "הוא מכיר אותי יותר טוב מכל אחד אחר"
נינט המוצגת כזמרת והשחקנית הישראלית, המתבססת כיום בלוס אנג'לס, סיפרה לבילבורד. כי זה הווידאו הראשון שהוא ביים, "אז אני לוקחת את הסיכון, אנחנו עושים כמעט הכל ביחד מבחינת המוסיקה, הוא אדם מאוד מוכשר ואני סומכת עליו, אז אמרתי לו, "בוא נעשה את זה. בוא נראה מה יש לך…'"
הסרטון "Self Destructive Mind", קליפ איטי שמשלב בין משחק לריקוד, מתאר את מאבקה של טייב בחרדה. "היו לי הרבה התקפי חרדה בחיי", היא אומרת. אני חשופה ולא מסתתרת מאחורי משהו, החלק הריקודי בסרטון מנסה להסביר מה קורה לי בזמן שאני נמצאת בהתקפים האלה. הנושא הזה קיים כל הזמן, אז רצינו להעביר משהו שייראה אמיתי, ללא מסכות ומסננים, לטוב ולרע".
נינט: "את השיר הזה כתבתי כמה חודשים אחרי שהגעתי לאל איי, כשרק התחלתי לעכל את מלוא המשמעות של "לעזוב את הבית" , את הבית היחיד שהכרתי.  זה הרגע הזה שאני מתעוררת משינה טרופה ומבינה ומרגישה  את זה פיזית, ממש, שלקחתי את החיים שלי בשתי הידיים שלי וערבבתי את כל הקלפים מחדש. רציתי שאנשים ירגישו משהו כשהם יסתכלו על הקליפ, הם יכולים לשנוא אותו, אבל הם יודו שאני לא מסתירה כלום'".
"Self Destructive Mind" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום השישי של טייב, "יש לנו הרבה שירים, כי אני כותבת כל הזמן", היא מספרת. "אנחנו פשוט צריכים לבחור את השירים הנכונים ואז להציג את הפרשנות, שהיא משהו שהוא גדול מהשיר. חשוב לי להקשיב לשיר, מה שהוא רוצה לומר. זה לא קשור דוקא אלי. אלה המילים והמוסיקה. טייב מקווה להוציא את האלבום בשנה הבאה, אבל לפני כן, החא ממשיכה לחשוף את קריירת המשחק שלה בסדרה ישראלית "בשבילה גיבורים עפים" שנטפליקס תתחיל לשדר בקרוב.
פרשנות: ההתעקשות של נינט  להיות אותנטית, לספר במוסיקה את עצמה – מתחילה להוכיח את עצמה בצורה משמעותית במרכז התעשיה הגדול של המוסיקה. נינט כבר ניצבת  עם שתי רגליים חזקות על במת הרוק הבינלאומית. היא שם. מיינסטרים מקומי – ממנה והלאה. סיבוב ההופעות עם סטיבן וילסון עזר לה להתייצב עוד יותר. יש כאן זמרת רוק. היא שרה מהקרביים, יש לה עוצמות להגיד את מה שהיא רוצה להגיד, והיא מתנה אהבים עם גיטרות חשמליות בביצועים שנשמעים מהודקים ומאוד לייב. מישהו אמר – אלט-רוק? בסדר. הגדרות אינן מעלות ואינן מורידות. תקשיבו לצלילים, לקול האפל, להבעה התוקפנית, לעיבוד מסיבי תזזיתי תומך, דברים שמגיעים מתוכה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן