נינט וודסטוק

נינט תבצע את "וודסטוק" של ג'וני מיטשל בפסטיבל "וודסטוק 50"

/5

נינט טייב תבצע את "וודסטוק", שיר הנושא של הפסטיבל המיתולוגי שנכתב על ידי ג'וני מיטשל ב-1970 בפסטיבל "וודסטוק 50", שייפתח ב-16.8
נינט: "את ההצעה להופיע בפסטיבל קיבלתי ממייסד הפסטיבל המקורי, מייקל לאנג, כאשר זה ראה אותי במקרה בהופעה קטנה ובה עשרה אנשים בקהל. הכרנו אז , הוא נורא התלהב, ומבחינתי שם זה נגמר, אלא שאז פגשתי בו בכל מיני אירועים קטנים וסודיים. הסתבר שהוא ממש אהב את מה ששמע והזמין אותי לחגיגות 50 השנה של פסטיבל וודסטוק.  את הסינגל הקלטנו ממש לפני חודש כשקיבלנו פניה מאותם מארגנים לתת לשיר המקורי של ג׳וני מיטשל גרסה קצת יותר בועטת, שמחנו מאוד שפנו אלינו והתחלנו לעבוד בקצב מטורף גם על השיר וגם על הקליפ , כשהכל היה כמעט בלתי אפשרי. הבמאי לקליפ הוחלף פעמיים עד שהחלטנו שיוסי (מזרחי) בעצמו יביים ויערוך"
"את הקליפ צילמנו במועדון מגניב בארץ, היה לנו חשוב לצלם בארץ כדי לקבל את הניחוח והוייב הישראלי. הקליפ צולם משך חמש שעות בעזרתם של חברים טובים וצוות מוכשר כל כך שבא לעזרתנו וגרם להכל לקרות."
בנוסף לפסטיבל ההצדעה לוודסטוק במלאת לו 50, נבחרה נינט לפתוח את סיבוב ההופעות של להקת  The Zombies האגדית שהוקמה בשנת 1961. נינט והלהקה יפתחו 6 מופעים שלהם בחוף המערבי בארה"ב. נינט: "הסוכן שלי ברוס סולאר הראה לחברי הלהקה  כמה וידאוים שלי. פגשתי בהם במקרה מאחורי הקלעים של הופעה שהייתי בה לפני חמש שנים כשביקרתי בניו יורק.. מסתבר שהם זכרו אותי. כך נוצר החיבור ועכשיו לראשונה אני הולכת לחמם אותם בשש הופעות בארה"ב, מיני טור שמגיע מיד אחרי ההופעה בוודסטוק."

Ninet Tayeb – Woodstock

 נינט תופיע ב-10.10 בהופעה חגיגית במועדון התיאטרון יחד עם אורחים מיוחדים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן