ניקוס ורטיס ושרית חדד

ניקוס ורטיס יארח את עידן רייכל

/5

עידן רייכל ממשיך לסובב גלובוס ומתחבר הפעם  למוסיקה יוונית. הוא יעלה לבמה בספטמבר במהלך הופעתו של הזמר היווני ניקוס ורטיס, המכונה "מלך הטברנות", שיגיש את מיטב הרפרטואר שלו בליווי  תזמרות בת 25 נגנים.
זו אינה הפעם הראשונה שורטיס חובר לזמרים ישראלים: ב-2011 חבר לשרית חדד, איתה ביצע בדואט את :משחק החיים". ב –  2014 חבר למופע המשותף של שרית חדד ואייל גולן באצטדיון בלומפילד שם ביצע את מיטב שיריו ודואטים משותפים עם האומנים הפופולאריים.
ורטיס, יליד הולנד עבר עם משפחתו בגיל צעיר לאתונה. אחרי שלמד לנגן בבוזוקי, החל לשיר במועדונים בסלוניקי ובחבל מקדוניה. הוא זכה בפרס "הזמר החדש הטוב ביותר" ביוון, הפך אחד ממוכרי התקליטים הבולטים ביוון ויצא להופעות באוסטרליה, ארה"ב, קנדה ואירופה.
רבים משיריו של ורטיס זכו לעיבודים ישראלים ובוצעו בעברית ע"י זמרים ישראלים לדוגמא: "זה אני" ו-"כשאת איתו" – אייל גולן, "פעם בחיים" – מושיק עפיה ושלמי סרנגה, "כאן בלעדיך" – מאור אדרי, "מאריפוסה" – שלומי שבת, "אין דבר כזה" –  סטלוס ואורן חן ו-"אם תחכי לי" – פאר טסי.
עידן רייכל הוא מהמוסיקאים הורסטיליים, שחובר למגוון עשיר של שפות מגרמנית, אמהרית, ערבית, ספרדית, צרפתית.  לאורך השנים שיתף פעולה עם אמנים נחשבים בעולם מאלישיה קיז, פטריק ברואל, אינדיאה ארי, מרתה גומז, פארקה טורה, אנדראס שול, אנה מורה ו – אנטוניו זמבוג'ו  הפורטוגלים.

חמישי, 8 בספטמבר 2016, היכל מנורה מבטחים, ת"א

וידיאו: ניקוס ורטיס ושרית חדד – "משחק החיים" 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן