סטינג

סטינג מוציא אלבום חדש ומתייחס למותם של פרינס ודיוויד בואי

/5

אחרי שלוש שנים, שסטינג לא הוציא שיר חדש, יוצא היוצר-זמר באלבום חדש, ה-12 שלו הנקרא 57th & 9th ע"ש צומת רחובות בניו-יורק שהוא עבר בדרך לאולפן. באלבום הוא נוגע גם במות ענקי המוסיקה דיוויד בואי ופרינס, בתנועת המגרים והפליטים ברחבי העולם,  ובאסון הפוקד את כדור הארץ בעקבות השינויים האקלימיים.
"החרדות מניעות אותי לחשוב", אומר סטינג בראיון. באחד השירים "50,000", סטינג שר על מותם של כוכבי רוק, בהשפעת מות למי ממוטורהד, דיוויד בואי ופרינס כמו גם ידידו השחקן אלן ריקמן.
"רצף המיתות הזה היה מוזר בעיני. חשבתי על האנשים האלה כעל בני אלמוות, והנה לפתע הם כמו כולם, בני תמותה. בהצלחות יש אור גדול, אבל כל אור גדול מייצר צל שחור. החוכמה היא לראות את שני הצדדים. זה הופך אותי לאדם פילוסופי".
בשיר One Fine Day מתייחס סטינג למי שמטילים ספק בתחזיות השחורות לגבי שינויי מזג האוויר בעולם. "הייתי רוצה שהתאוריות של המדענים יתגלו כשגויות, אבל אני חושב שהנורא כבר קורה".
האלבום החדש יראה אור ב-11 בנובמבר בהפקת  מנהלו המוסיקלי האישי Martin Kierszenbaum .הוא יוצא  שלוש שנים אחרי אלבום הקונספט The Last Ship. שיר ראשון מהאלבום שיוצא כסינגל – I Can't Stop Thinking About You.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן