רדיו בלה בלה החברים של נטאשה צילום: אורית פניני

"רדיו בלה בלה" של "החברים של נטאשה" יועלה כאופרת רוק במצדה

/5

25 שנה אחרי ש"רדיו בלה בלה" של "החברים של נטאשה" יצאה לעולם, חוזר אלבום הקאלט פרי עטו של מיכה שטרית, אשר הולחן ע"י ארקדי דוכין –  כאופרת רוק בעיבוד בימתי  להיכל מצדה, למרגלות מצדה ים המלח. זה יקרה ב-14 באוקטובר. האלבום הוא סאטירה ביקורתית הסובבת סביב דמותו של  א. וקסמן, אדם מעורער בנפשו הסובל מפיצול אישיות, שמקים ומפעיל תחנת רדיו פיראטית.  ארבעת הדמויות בנפשו המשוסעת של א. וקסמן – פרדי, הפי, שץ וליזה – משדרות במשך אותה יממה תוכניות שונות, שבהאזנה להן היום נותרו רלוונטיות.
על הבמה יצטרפו ל"החברים של נטאשה", ליאור אשכנזי שייכנס לנעליו של גיבור האלבום א. וקסמן ואורחים נוספים (מהאלבום המקורי וחדשים).
המופע נערך בהפקת קבוצת פורום בשיתוף זאפה והדרן ובניהולו המוזיקלי של לואי להב.

פרשנות: יש תמיד סיבה לחזור ל"רדיו בלה בלה" – מאה דקות של שני דיסקים נפלאים. ארקדי דוכין את מיכה שטרית כתבו אופרת פופ עצובה, צינית, חיברו סיקסטיז לניינטיז,  פינק פלוייד, דייר סטרייטס, רוק, ראפ וטכנו. "רדיו בלה בלב" הוא מקבץ שירים  על חיים בלחץ מול הסופרמרקט הגדול של החיים, חיים בחוסר כיוון, בחרדות בלתי פוסקות.
הדמות המטפורית שלהם – אחד וקסמן, שדרן בתחנה פיראטית, מפוצל לארבעה ראשים, פרדי, הפי, שץ וליזה. זוהי מסגרת הדרמה. אבל זהו רק תירוץ למסכת קלאוסטרופובית, שופעת סגנונות, קטעי מעבר, שירים שביניהם עובר חוט מקשר האומר דברים על נפשות תועות בדרכי החיים.

על האלבום "רדיו בלה בלה"

וידיאו: פרדי על הבוקר

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן