ריק אוקאסק המכוניות The Cars

ריק אוקאסק, סולן להקת "המכוניות", נמצא ללא רוח חיים. בן 75 במותו

/5

ריק אוקאסק, סולן להקת רוק הגל החדש, המכוניות (The Cars), נפטר ביום ראשון (15.9.19) ההודעה על מותו יצאה ממשטרת ניו-יורק. אוקאסק היה בן 75. להקת "המכוניות" התבלטה מאוד בסוף שנות השבעים ותחילת שנות ה -80 עם להיטים כ – "My Best Friend's Girl ו – "Drive". קלטת הדגמה (דמו) של אחד משיריה הראשונים של הלהקה, "Just What I Needed", נוגנה ללא הפסק בשתי תחנות רדיו של בוסטון. השדיורים האלה הם שהביאו את חברות התקליטים אליה.
"המכוניות" כיכבו במשדרי MTV בימיה הראשונים. הווידיאו שלהם ל – "Double Life" היה הסרטון ה -21 שאי פעם הושמע בערוץ הכבלים החדש דאז. אוקאסק נישא לדוגמנית העל פאולינה פוריצקובה לאחר שהשניים נפגשו בזמן שצילמו את הקליפ לסרטון Drive משנת 1984. הזוג הודיע בשנה שעברה על פרידתם.
אוקאסק ו"המכוניות" הוכנסו להיכל התהילה של הרוק אנד רול בשנת 2018.
הלהקה, שהוקמה ע"י אוקאסק בשנת 1976, היתה הרכב קלאסי של זרם הגל החדש ברוק: חמישייה אשר התמזגה בפופ של שנות ה -60, בגלאם של שנות ה -70 ומינימליזם של הרוק האמריקני סטייל נירוונה. ללהקה היו 13 סינגלים בטופ 40 וארבעה אלבומים שהגיעו לטופ 10.
אוקאסק היה כותב השירים העיקרי של הלהקה. הלהקה התפרקה ב – 1988, אך אוקאסק המשיך להוציא אלבומי סולו. "זה די מוזר כי 'המכוניות' היו עבורי כמו חיים שלמים", אמר אוקאסק בראיון. "היו לי שלוש משפחות בתקופה ההיא. עברתי הרבה דברים. אלה היט חיים מאוד מעניינים ומרגשים".

על האלבום Move Like This

על Sad Song

The Cars – My Best Friend's Girl

The Cars – Drive

The Cars – You Might Think

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן