INGLEWOOD, CA - FEBRUARY 20:  Recording artists Curt Smith (L) and Roland Orzabal of music group Tears for Fears pose backstage during the first ever iHeart80s Party at The Forum on February 20, 2016 in Inglewood, California.  (Photo by Mark Davis/Getty Images)

Tears For Fears חוזרים מן השמונים ונוחתים כאן

/5

שנתיים אחרי הסולד אאוט בתל-אביב, Tears For Fears חוזרים להופעה בהיכל מנורה מבטחים (23.7 מחירי כרטיסים: 244-794 שקל) מנהרת הזמן: נחזור ל-1984. הרדיו מתפוצץ מהשמעות של  Shout, למעשה צעקתם של קורט סמית' ורונלד אורזבל, הלא הם טירז פור פירז. בעברית קראנו להם אז "דמעות לפחדים". אנחנו ב-2019, 35 שנים אחרי, ומגיע לא רק אות חיים מהצמד. מתברר שהם חיים וקיימים.
השיר הדרמטי הנ"ל מתבסס על הפסיכולוג ארתור ג'נוב, מי שאמון על שיטת ה – Primal Therapy, שאומרת, כי כדי לגרום לאנשים להתעמת עם פחדיהם – עליהם לצעוק ולצרוח. גם שמה של הלהקה Tears For Fears נגזרר משמו של ספר מאת ג'נוב – Prisoner Of Pain.
תזכורת: "טירז פור פירז" היא אחת הלהקות הבולטות בסצינת הסינתי-אלקטרו פופ של השמונים. רולנד אורזבל וקורט סמית' זכורים לטוב מאלבומים כ- The Hurting,  "שירים מהכיסא הגדול" (והלהיט "כול אחד רוצה לשלוט בעולם"), "זרעי האהבה".
המוסיקה?  פופ מלודי-הרמוני יפהפה, מעוטר בצלילים אלקטרוניים, איזכורים לביטלס, לשירי שנות השישים. אחרי האזנה לשירים של הצמד אפשר לקבוע – זמנם לא עבר. יש מקום להעלות אותם מהאוב לערב נוסטלגי.
בתחילת שנות ה90' עזב  קורט סמית' את הלהקה.  רונלד אורזבל המשיך להוציא אלבומים תחת שם הלהקה. ב 2004 שבו השניים לשתף פעולה תחת השם Tears For Fears והוציאו את האלבום Everyboday Loves Happy Ending. מאז הם ממשיכים בסיבובי הופעות ברחבי העולם,  ומגיעים בפעם השניה לכאן.

פרשנות: "טירס פור פירס" היא אחת הלהקות הבולטות בסצינת הסינתי-אלקטרו פופ של השמונים. היא זכורה לטוב מאלבומים כ-   The Hurting,  "שירים מהכיסא הגדול" (והלהיט "כול אחד רוצה לשלוט בעולם"), "זרעי האהבה".
בתחילת שנות ה90' קורט סמית' עזב את הלהקה ורונלד אורזבל המשיך להוציא אלבומים תחת שם הלהקה. ב 2004 שבו השניים לשתף פעולה תחת השם Tears For Fears והוציאו את האלבום Everyboday Loves Happy Ending ומאז הם ממשיכים בסיבובי הופעות ברחבי העולם והגיעו גם לכאן.
המוסיקה?  אני נכנע בגדול לחולשות הנוסטלגיות שלי וקובע:  זמנם לא עבר.

Tears For Fears "Mad World" Live

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן