כמה כמה

שרית חדד

מילים ולחן: קובי אוז ויוני רועה עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר צור
2.5/5

כמה, כמה קיבלו קובי אוז ויוני רועה על האינסטנט הממוזרח הזה? פעם עוד היינו אומרים על להיטי העינתוז והכפיים – אלה שירים לאולמי השמחות. היום כותבים מהשורה הראשונה, שפעם אולי אמרו – אנחנו לא נופיע בחתונות, מבינים שחתונות הן הזירה שנותרה. ממה תבוא הפרנסה?
תגידו שקובי אוז ויוני רועה צחקו כל הדרך אל אולם חתונות כדי להביא אותה בשיר חתונות מחויך על הווי והוויה המקומית. אני מעריך שאם ימשיכו ככה, הם יצחקו גם כל הדרך אל הבנק.
מה קרה, מבקר פיינשמקער. בתוך עמך אתה חי: תכתוב צ'ק ולך לחתונה הבאה. תרקוד עד צאת נשמתך. אז ככה: למה לא. מצד שני: אני לא סובל מוסיקת חתונות ממוסחרת. גם יומרת הקלילות הזו אינה מצחיקה-משכנעת. היא מריחה מהדבר הזה שבורח אל המקומות שאליהם מכוונת שרית חדד, המרקיד העממי החלול הזה, שאבי הזמר עשה ממנו פרודיית סטנד אפ כל כך מוצלחה, שהוא הפך לזמר ממוזרח.
הטקסט סתמי, המוסיקה לא מעניינת, שרית חדד, איך לא הופתענו – אינה מחדשת, ורק תמיר צור ידע לעשות מזה תבשיל מחניף עם קריצות למוסיקה ערבית.  מצד שני: יכול להיות שאם היו מראים לי כמה כתבו להם בצ'ק, הייתי אומר – ואללה. בשביל זה כדאי אפילו למכור את הנשמה. כמה, כמה?!
נ.ב:
בריז'יט ברדו? החתיכה הצרפתייה משנות החמישים והשישים? מה היא עושה בשיר של 2012? מה לשרית ולבריז'יט?

כמה שכירות על האולם כמה שילמת על העוגה/ כמה עלה סידור פרחים כמה הוצאת על השמלה/ כמה עלתה הלימוזין הנצנצים על המרבד/ מתי יתחילו זיקוקים כמה עלתה שרית חדד
כמה כמה…….
כמה עלו ההזמנות ומה כתבתם על הצ'ק/ אולי נכנסנו לחובות אולי העסק יתפרק/ האלכוהול תוצרת חוץ שילמתם טיפ למלצרים/ והאבא די לחוץ כמה יביאו האורחים
כמה כמה…….
היום הכי חשוב השואו שתיכנסי כמו בריז'יט ברדו/ כך אומרת המפיקה כותבת קבלה שמנה/ והנה נשיקה של החתן והכלה/ מקושטים במלמלה חוזרים לחדר במלון/ ובמקום לאהוב קצת לישון מיד סופרים את הממון

כמה כמה……

שיהיה במזל טוב…..

כמה כמה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. איזה ביקורת כבדה שמתייחסת לזוטות. לרוב אני נוטה להסכים עם הביקורות באתר, אבל הפעם היא לא רלוונטית.
    שיר פארודי, מותח ביקורת, אבל מצטרף מצד שני לגל.
    שרית חדד עושה טרואו-באק וחוזרת אחורה בזמן לניינטיז באופן מכוון לחלוטין, והתוצאה נשמעת אותנטית ומשעשעת בו זמנית.

  2. יאללה תשתחררו כבר.. תפסיקו להיות כאלה כבדים!
    אחלה שיר.. אחלה קצב..

    למה כל שיר חייב להיות עמוק ונוגע?
    יש ויש ..

    פעם בכמה זמן צריך גם לשחרר שירים הומוריסטיים ולא כבדים!

    שרית את זמרת מספר 1!! את המלכה שלנו! ולנצח תייהי!
    אאוהבים אותך ואיתך לאורך כ ל הדרך!!
    המון בהצלחה עם השיר ההורס והאלבום החדש שבדרך 🙂
    נשיקות!!!!!!!!

  3. למייטב הבנתי השיר אומר את מה שאתה אומר.נקודת המבט על עסקי החתונות. מתבטאת בשאלה כמה כמה…הפיכת הטקס המקודש למשהו עסקי וחסר נשמה על כך מדבר השיר.זהו שיר עםקריצה ,ביקורתי ואפילו מעניין.הפער שביין הטקסט הקורץ והביקורתי לביין מוסיקה חפלאיתומסחרית מבטא הלך רוח בחברה שלנו ואת הפרדוקסליות המרכזית שמהווה חלק גדול ממה שאנחנו הננו.

  4. למייטב הבנתי השיר אומר את מה שאתה אומר.נקודת המבט על עסקי החתונות. מתבטאת בשאלה כמה כמה…הפיכת הטקס המקודש למשהו עסקי וחסר נשמה על כך מדבר השיר.זהו שיר עםקריצה ,ביקורתי ואפילו מעניין.הפער שביין הטקסט הקורץ והביקורתי לביין מוסיקה חפלאיתומסחרית מבטא הלך רוח בחברה שלנו ואת הפרדוקסליות המרכזית שמהווה חלק גדול ממה שאנחנו הננו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן