אני מדלג על הטקסט הדביק. הקול שאני שומע ראוי לטקסט אחר, מאשר ממרח האהבה הפשטני הזה. לא משהו מתוחכם, אבל לפחות שיהיה מלוטש (מקצועי) יותר מהקיטש הזה. המנגינה לפחות מאפשרת לקלרה סבג להתרומם לפסגת הרגש.
נדמה שאני זוכר אותה מהאודישנים לכוכב נולד. בת 17 מבת ים. הנערה שמצליחה להוציא מגרונה קול בלהות בנוסח הקולות ששמענו ב"מגרש השדים" (בעקבות ניתוח שעברה להוצאת כפית פלסטיק מגרונה) אבל בשיר הזה – היא ההיפך מקול אימים. זהו קול שיש בו תהומות של נשמה וכאב, עוצמות של כוונה. העיבוד הפסואדו אוריינטאלי מכין היטב את הקרקע לסלסול של קלרה סבג. המבחן שלה יהיה ברפרטואר העתידי, לא רק שירי רגש "מברווזים", אלא בניית מתווה אומנותי שיאפשר לה לנצל את מתת האל כדי להפוך זמרת מובילה בז'אנר הים תיכוני. לא על הרגש לבדו נבחן זמר בעל קול גדול, ולקלרה סבג יש קול מופלא.
מביטה בך בעיניים דומעות /ומנסה לומר את כל שעל ליבי/ הידיים רועדות השפתיים לוחשות
את כל מה שהיית בשבילי
מאבדת את עצמי בחשיכה/ ולא מוצאת את הדרכים הנכונות/ מה נותר לי עוד ממך רק מילים ומנגינה
זיכרון ישן ואלף הבטחות
רק אל תלך רחוק מכאן/ נסה להישאר קרוב / עוד לא אבד לנו הזמן/ כדי להשיב את כל הטוב
אף אחד לא יקח את המקום שלך / בתוכי אני עוד מאמינה/ מחכה שתחזור שתשלח לי קרן אור/ שתאיר שוב את דרכי לאהבה
רק אל תלך רחוק מכאן / נסה להישאר קרוב / עוד לא אבד לנו הזמן/ כדי להשיב את כל הטוב
כדי להשיב את כל הטוב
אל תוותר על האהבה / גם אם צריך לומר שלום/ יש לי רק עוד בקשה/ אל תתרחק כדי שאוכל לשוב לנשום
אל תלך רחוק מכאן / נסה להישאר קרוב / עוד לא אבד לנו הזמן/ כדי להשיב את כל הטוב/ כדי להשיב את כל הטוב
תגובה אחת
היא הרבה יותר טובה מורן מזור ועדן אמזלם.