שאיפות Ambitions

San Pedro סן פדרו

עצמאי
3.5/5

משבים  של רוק אינדי בארצנו. עדיין לא סערה. להקות מנסות לפרוץ דרך. המבחן אינו מקומי. רוק באנגלית מעולם לא כבש את המועדונים המקומיים בגדול. לא צמחה כאן בשנים האחרונות אלטרנטיבת רוק לועזית להתפאר בה בחו"ל.
סן פדרו, שמגדירה עצמה "אינדי רוק", תנסה לייצא את עצמה. האם הצלילים ששמעתי מדיסק הבכורה יקחו אותם רחוק? האם המוסיקה שלהם פורצת דרך? ההרמוניות בשיר הפותח Whirlwind, מסמנות כיוון נכון. מעטרות שיר אווירה דרמטי, בעיבוד ובהפקה מרשימים של ברוך בן יצחק מ"רוקפור", בסערת גיטרות שאומרת הרבה יותר מהמילים האפוקליפטיות, אבל הקול לא מהוקצע דיו.
So many/ thoughts in your head,/ sit down, relax a bit,/there's too much fear but you won't fail/Whirlwind is about to come /and wash us all, for good.
כל כך הרבה מחשבות בראשך, / שב, הירגע קצת, / יש יותר מדי פחד, אבל אתה לא תיכשל. / סופה עומדת לבוא / לשטוף את כולנו, לנצח.
הקול הזעקתי הנואש של יותם פור נתמך בצליל מאוד דחוס. ב – Seeds Of Arrogance, שיר שמנסה לגעת באיזשהו אופן במצב פוליטי חברתי, נשמע סיסמאות סתמיות – "פצצות נופלות כמו גשם/ דבר לא השתנה/ זהו שדה מוקשים של / אהבה ותקווה"
הפצצות הנופלות חוזרות גם בשיר הבא Beg Of You, דרמה אישית נואשת שמסתיימת במילים: "האם אינך רואה/ אני עומד מולך/מתחנך בפנייך/ אניך רואה/ שאני כמוך"
סן פדרו מנסים להמשיך לחבר דרמה אישית נואשת עם זעקה וגיטרות חשמליות ב – Relpace It (חסר השראה) ב – Thousand Knives – (מלודיה ועיבוד מוצלחים) ב – Empty Thoughts (ביצוע קולי גבוה טוב יותר משירים אחרים) ב – Ambitions שנשמע כשיר האיכותי-מהוקצע ביותר בדיסק מכל בחינה.
Sorrow, in my room tonight/ The devil, is looking for a friend/ In hard times.
And it's my life, my life/I'm taking with me/And it's my time, my time/I'm wasting/Ambitions/Were on my windowsill/Desires/ They’re falling piece by piece/And it's my life, my life/I'm taking with me/And it's my time, my time/I'm wasting/Ambitions, ambitions…
צער, בחדרי הלילה / השטן מחפש חבר / בזמנים קשים.
ואלה החיים שלי, החיים שלי / שאני לוקח איתי / וזה הזמן שלי, הזמן שלי / אני מבזבז / שאיפות / היו על אדן החלון שלי / תשוקות / הם נופלים אחת אחת / ואלה החיים שלי, החיים שלי / אני לוקח איתי / וזה הזמן שלי, הזמן שלי / אני מבזבז / שאיפות, שאיפות …

אמרנו משבי רוח של רוק אינדי בארצנו. אם לסאן פדרו היו עוד שניים שלושה שירים כאלה, אפשר היה לחשוב על סערת רוק ישראלית ליצוא.

יותם פור – שירה, דניאל מלחי – גיטרה, עידו ברוטמן – בס, נבו סגל תופים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן