The Kelly Clarkson Show

קלי קלרקסון "מכסה" את ליזו

/5

במהלך פרק חדש בתכנית האירוח שלה – שנקרא, בפשטות The Kelly Clarkson Show, קלי קלרקסון הגישה ביצוע אנרגטי של 'Juice', הסינגל הראשי באלבום הפריצה של ליזו (Lizzo) לשנת 2019, 'Cuz I Love You'. קלארקסון ביצעה את כחלק מתוכנית הטוק שואו שלה, בה היא שרה את השירים האהובים עליה.
קלארקסון "כיסתה" גם להיטים כמו 'בואו להשתגע' (‘Let’s Go Crazy’) של פרינס, ‘Express Yourself’ של מדונה ו 'Ain't No Man Man' של כריסטינה אגילרה.
ב־2002 זכתה קלרקסון בתוכנית המציאות  "אמריקן איידול" והפכה בן רגע לכוכבת פופ מצליחה. אלבומה הראשון Thankful, שיצא שנה אחרי הזכיה, זכה ל"פלטינה כפולה". בלטו בו השירים  "A Moment Like This" ו-"Miss Independent".  ב-דצמבר 2003, השתתפה קלרקסון בתחרות "וורלד איידול" שהתקיימה בלונדון. בתחרות השתתפו זוכי העונה הראשונה של התוכנית ממספר מדינות. קלרקסון הגיעה למקום השני בתחרות בה זכה ה קורט נילסן, זוכה האיידול הנורווגי.
Breakaway אלבומה השני התאפיין בצליל רוקיסטי יותר מקודמו, פנה גם לקהלים מבוגרים יותר שלא צפו באמריקן איידול. הוא הגיע ל"אלבום פלטינה" במדינות רבות בעולם. קלרקסון לקחה חלק בכתיבת האלבום בו בלטו "Behind These Hazel Eyes" ו-"Since U Been Gone".
ב-2006, זכתה קלרקסון בשני פרסי גראמי בקטגוריות: "הופעת השנה של זמרת פופ" ו"אלבום הפופ של השנה".  אלבומה השלישי  My December, יצא ביוני 2007. בלט בו הסינגל הראשון מתוכו היה "Never Again", שכתבה קלרקסון על אהבה נכזבת.

קלי קלרקסון – Juice

Lizzo – Juice

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן