ג'ורג' מייקל

כשנה למותו: סינגל חדש של ג'ורג' מייקל עם נייל רודג'רס

/5

כשנה למותו של ג'ורג' מייקל, יוצא סינגל חדש בהפקת נייל רודג'רס מתוך ההוצאה המחודשת של אלבומו הקלאסי של הזמר המנוח, Listen Without Prejudice Vol.1 שתראה אור ב-20 לאוקטובר.
השיר "Fantasy" הוקלט במקור ע"י מייקל עבור אלבומו השני, ויועד להיות אחד הסינגלים המובילים מתוכו. מסיבות שונות לא נכלל השיר בסופו של דבר באלבום, והופיע בגרסתו המקורית רק כ-B Side של מספר סינגלים. למרות זאת מייקל שמר אמונים לשיר במהלך השנים ואף ביצע אותו בהופעות. בתחילת 2016 כשהחלה העבודה על ההוצאה המחודשת ומייקל חיפש סינגל שישיק את הפרויקט, הבחירה ב-"Fantasy" הייתה ברורה. לצורך כך הוא פנה אל מפיק העל נייל רודג'רס על מנת שיפיק גרסה מעודכנת של השיר.
ב-20 לאוקטובר תראה אור ההוצאה המחודשת של אלבומו השני ופורץ הדרך של ג'ורג' מייקל. האלבום שיצא בשנת 1990 , הופק, עובד ונכתב כמעט כולו ע"י הכוכב הבריטי והפך אותו מ"זמר פופ" ליוצר חשוב ומוערך. הוא כלל שורה של להיטי ענק שנשארו רלוונטיים עד היום כמו "Freedom! 90", "Praying For Time", "Heal The Pain" ו- "Cowboys and Angels". ההוצאה המחודשת והכפולה תכלול את האלבום המקורי במלואו בגרסת רימסטרד ובנוסף את מופע האנפלאגד שהקליט מייקל עבור MTV  בשנת 1996 בו הוא ביצע את מיטב שיריו וכעת הוא רואה אור לראשונה.
במקביל יוקרן ברחבי העולם הסרט הדוקומנטרי Freedom שהופק ע"י הבי בי סי וצ'אנל 4 הבריטי. הסרט שמייקל נטל חלק בהפקתו כולל ראיונות עם אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, ליאם גלאגר, נייל רודג'רס, מארק רונסון ועוד רבים.

George Michael – Freedom '90

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן